0item(s)

Ваш кошик покупок ще порожній!

  •  +48 58 741 72 00

Product was successfully added to your shopping cart.

Правила та умови (вступає в силу з 2014-12-25)

§ 1. Відомості про власника Інтернет - магазин

Власник цього сайту (далі: Інтернет - магазин) є DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański ПОЛЬЩА. Ідентифікаційний номер платника податків: 593-158-46-03,
телефон: +48 58 741 72 00, вступив в Центральному регістрі та інформації про економічну діяльність Республіки Польща зберігається міністром економіки
(Далі по тексту: DIGINET Себастьян Bójczuk, продавець).

Номери банківських рахунків:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 SWIFT / BIC: NESBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 SWIFT / BIC: NESBPLPW - ЄВРО

DIGINET Себастьян Bójczuk проводить роздрібні продажі через Інтернет. Замовлення приймаються через домен сайту: https://hpcontrol.com.ua

§ 2. Інформація про товари, ціни і акціях

2.1. Всі наявні в онлайн магазині продуктів абсолютно новий, без яких - або юридичних і фізичних дефектів , і вони були законно розміщені на польському ринку.

2.2. Всі ціни на продукцію в інтернет - магазині в польських злотих , і вони є цінами брутто. Для кожного проданого продукту видається рахунок - фактура ПДВ. ПДВ рахунок - фактура буде
доставлений

за адресою , вказаною замовником.

2.3. Інформація , представлена ​​на сайті інтернет - магазину , зокрема, ціни там тільки для зручності і не є пропозицією DIGINET
СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK за змістом Цивільного кодексу або правил , не може бути підставою для претензій проти DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK.

2.4. Клієнт до розміщення замовлення, в разі будь - яких сумнівів щодо опису продукту і його технічних даних , розміщених на сайті, повинні зв'язатися з DIGINET
СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK прояснити сумніви і отримати додаткову інформацію.

2.5. Ці акції доступні в інтернет - магазині не зливаються один з одним. Перед розміщенням замовлення клієнт повинен вибрати тип просування,
в тому числі пільговою ціною або додаткових продуктів і послуг , пропонованих в рамках рекламної кампанії.

§ 3. Розміщення замовлення, укладення договору купівлі-продажу

3.1. Замовлення , розміщені відповідно до умов , зазначених в описі продукту і в корзину (спосіб доставки, вартість доставки і спосіб оплати)
обробляються відповідно до умов , зазначених в кошику після підтвердження DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Для замовлень від постачання зарубіжних країн
будуть встановлені умови (метод, доставка компанії, витрати) в індивідуальному порядку ( в тому числі умови вантажовідправником). У цьому випадку інтернет - магазин буде відправити
нову пропозицію
, що

включає в себе нові умови продажу споживачеві і подальший процес нового порядку буде залежати від затвердження цих умов з боку замовника.

3.2. Клієнт розміщує замовлення через скрипти на веб - сайтах інтернет - магазину, подає пропозицію про покупку зазначеного продукту на умовах
вказаний в описі продукту і в кошику (далі: орден)

3.3. Замовлення можуть бути розміщені 24/7. Замовлення , поміщені в робочі дні після 16:00 за суботах, неділях і в святкові дні будуть оброблені наступний будній день.

3.4. Після розміщення замовлення, клієнт отримує електронну пошту від Інтернет - магазину , який визначає , зокрема , деталі , що стосуються клієнта і ордена.
Це повідомлення містить інформацію про продавця і повернення політики. Це повідомлення не варто для підтвердження пропозиції про покупку розміщений Клієнтом,
зокрема , вона не стоїть на угоду купівлі -продажу між Клієнтом і DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Підтвердження буде відправлено Замовнику
після того, як воно підтверджується і всі умови НЕ будуть прийняті в інтернет - магазині.

3.5. У найкоротші терміни (але не більше ніж 3 робочі дні) , так як замовлення було розміщено незалежно від прийому повідомлення (згадується в пункті 3
клієнт буде зв'язатися по телефону або по електронній пошті з допомогою працівника DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK для того , щоб: підтвердити укладення договору купівлі - продажу,
в тому числі ціни продукту, доступність, дати завершення замовлення та інші деталі угоди (далі: підтвердження). Підтвердження означає отримання пропозиції по
DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK придбати продукт Клієнтом і є укладення договору купівлі - продажу між Клієнтом і DIGINET в
СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK. Однак, коли підтвердження отримано працівником DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK істотно змінює умови покупки пропозиції,
договір вважається зробленим і замовлення буде оброблено, якщо Клієнт підтверджує нові умови включені в підтвердження по телефону або електронною поштою;
Як альтернативи можливо , що підтвердження не буде відправлено в протягом трьох днів тижня. В цьому випадку DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK приймає пропозицію про покупку на умовах
поданого Клієнтом

або

повідомляє про те , що замовлення не може бути оброблений. DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK має право відмовитися від обробки замовлення і заборонити висновок купівлі-продажу
Угода, при умови , що неможливо обробляти замовлення, значно ускладнене або вимагає високих витрат.

3.6 Неповні або неправильно заповнені форми замовлення не будуть оброблені , і вони не варті для розміщення ордера і вони не зобов'язують DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK
вчиняти будь - які дії.

3.7. Оплати за замовлення проводиться Замовником в шляху , який був обраний під час розміщення замовлення.

3.8. Замовлення обробляється після отримання повної оплати за нього , яка була вказана в підтвердженні замовлення. Якщо є якісь - або недоплата

Процес замовлення буде призупинено. При виборі накладеним платежем спосіб оплати доставки процес не вимагає отримання повної оплати.

3.9. DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK докладає всіх зусиль , щоб обробляти замовлення так швидко , як це можливо.

§ 4 Платежі

4.1. Існують наступні способи оплати:

а. Електронний переказ грошей

Покупець сплачує суму , що підлягає виплаті з допомогою електронного переказу грошей за наказом DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK через PayU.pl * (забезпечити 128-бітове з'єднання SSL).
Список підтримуваних банків видно під час розміщення ордера і на сторінці оплати. Перевірка електронного переказу грошей проводиться в протягом декількох годин ( в основному під час
в той же день, максимум до кінця наступного дня).

б. Оплата з допомогою кредитної картки

Покупець сплачує суму , що підлягає виплаті з допомогою обліку центру в PayU.pl * (забезпечити 128-бітове з'єднання SSL). Перевірка проводиться в протягом 24 годин в робочі дні.

гр. Традиційні грошових переказів

Цей варіант для тих , чий банківський рахунок не підтримує на сторінці оплати. Можна оплатити через традиційних грошових переказів через PayU.pl * або через індивідуальні гроші
передавати в своєму банку. Для того , щоб оплатити цей шлях, необхідно вибрати: "передплачених" варіант в кошику , а потім відправити гроші:

Номери банківських рахунків:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 SWIFT / BIC: PBPBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 SWIFT / BIC: PBPBPLPW - ЄВРО

Перевірка проводиться в протягом 1-3 днів тижня після розміщення замовлення.

* Електронні платежі управляються PayU Inc. компанії , розташованої в Познані, Польща. Це є основним одержувачем грошового переказу (на виписці).

d. накладений платіж

Тільки гроші, особою , яка діє від імені перевізника , який був обраний для доставки замовленого товару (накладна плата) або особисту колекцію в
DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK головний офіс.

4.2. Платежі можна зробити тільки ті , хто мають право використовувати власні кредитні картки.

4.3. Для того , щоб обробити платіж , вироблений DIGINET клієнта СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK передає Замовникам форму замовлення. Всі дані з форми замовлення
автоматично пересилається в Payu.pl.

4.4 Після прийняття бланк замовлення і вибрати спосіб оплати через PayU.pl Клієнт автоматично перенаправляється на:

а. Платежі , зроблені за допомогою кредитної карти - обліку центру на сайті PayU.pl,

б. Оплата здійснюється з допомогою електронного переказу грошей - банківський сайт PayU.pl,

гр. Оплата здійснюється з допомогою традиційних грошових переказів - сайт Payu.pl.

4.5. Для того , щоб здійснити платіж Клієнт повинен підтвердити робити компенсацію на сайті конкретного партнера PayU.pl відповідно до принципів , встановлених цим
Партнер. У разі внесення будь - яких змін у формі замовлення , доступні на цих веб - сторінках і автоматично заповнені PayU.pl платіж не може бути оброблений.

4.6. DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK залишає за собою право обмежити спосіб оплати для конкретних продуктів поворотом вниз деякі із зазначених вище способів оплати.

4.7. Витрати Грошові перекази, комісійні та банк, вартість поштового відділення повинні бути закриті Клієнтом ( у тому числі грошових переказів з - за кордону). В випадку
не платити всю суму за товар DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK призупиняє процес замовлення , поки інша частина платежу не буде отримано.

§ 5. Доставка і вартість доставки

5.1. Термін поставки не займає не більше 30 днів з дня укладення угоди. Час отримання вантажу позначає час для завершення замовлення плюс час
відправка встановленої компанією з експрес - доставки; в основному , посилка приходить наступний будній день після дня оплата заброньованого на банківський рахунок
DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK
(Час не повинно бути більше , ніж за 5 днів).

5.2. Ваше замовлення продукти будуть відправлені за адресою , вказаною Клієнтом при оформленні замовлення або при підтвердженні встановленого ордера на
Працівник DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK в. Для правильного процесу доставки Клієнт зобов'язаний надати достовірну особисті дані і номер телефону , які будуть спільно
з компанією з експрес - доставки для того , щоб організувати час доставки. У разі, якщо неправильний номер телефону та особисті дані Витрати , пов'язані з повторної
відправки покриваються Клієнтом.

Ще одна відвантаження можлива після оплати за нього заздалегідь. У цьому випадку клієнт буде зв'язатися працівником DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK в.

5.3. Замовлений продукт доставляється кур'єрською компанії. Клієнт покриває витрати , пов'язані з перевезенням вантажу, які вказані в закладці Доставка і Оплата
в https://hpcontrol.com.ua і
нарешті , обраний в кошику Клієнтом. Вартість пересилання залежить від вартості замовлення, обраного способу оплати і способу доставки Продукту.
Інформація Вартість доставки відображається при розміщенні замовлення в кошик. Ці витрати дійсні тільки для поставок на польській території. Поточні витрати на доставку
будуть видні в кошику при оформленні замовлення.
Умови перевезення за кордон встановлюються індивідуально.

5.4. Під час отримання посилки, Клієнт, в присутності представника кур'єрської компанії, зобов'язаний перевірити , якщо є якісь - або зовнішні пошкодження на посилці
(Порвана клейку стрічку або пошкоджену коробку). Якщо так, то Замовник зобов'язаний відмовитися від отримання посилки. Однак, якщо клієнт вирішує отримати його,
клієнт, в присутності
від представника кур'єрської компанії, зобов'язаний скласти акт пошкодження.

5.5. Кожна поставка повинна бути підтверджена підписом. Підпис підтверджує , що зміст посилки було належним чином доставлено. З того моменту , замовник отримує
посилка Клієнт несе відповідальність за замовленої продукції.

5.6. DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK не несе відповідальності за помилки , допущені замовником при замовленні, в результаті яких не отримує посилку або необгрунтовану
відмову
її отримання. Вартість повторної відправки покриваються Клієнтом.

§ 6. гарантії, повернення політики, про вихід з договору

Для того , щоб уникнути будь - яких сумнівів, стверджується , що будь-який термін і умови тут написано не обмежує права Клієнта регулюються законом на території Польщі.
У разі існує
таке регулювання , то польське законодавство застосовується: Закон прав споживачів 30 травня 2014 (юридичний вісник 24 червня 2014 року, розділ 827),
Цивільний кодекс 23 квітня 1964 року Цивільний кодекс
(Юридичний вісник 1964 немає. 16 розділу 93, з подальшими змінами).

6.1. Політика гарантованості і повернення

6.1.1. Продукти можуть мати виробник / імпортер / продавець гарантію, яка діє на території Республіки Польща. Гарантійний термін кожного продукту написано в описі
на веб - сайті. Деталі гарантії визначені в друкованій версії гарантії , виданої гарантом. Більшість продуктів мають гарантію , оброблений DIGINET Sebastian Bójczuk.
В інших випадках додається інформація про гарантійні деталей.

6.1.2. Відновлений продукт поставляється Замовнику , а Замовник зобов'язується покрити витрати на перевезення вантажу. Гарантія на продукт не обмежує права
будь-якого покупця відповідно
гарантія на дефекти в продукті.

6.1.3. Продавець несе відповідальність за всі дефекти в продукції в відповідності з законом. У разі продажу неспоживчих продажу немає правила гарантії, які включені
в Цивільному кодексі.

6.1.4. Претензії по гарантії можуть бути представлені по електронній пошті info@hpcontrol.com.ua pobj або в письмовій формі на адресу Продавця. Витрати на перевезення
вантажу повинні бути закриті Клієнтом.

6.1.5. Клієнт має право знизити ціну або відмовитися від договору, якщо продавець відразу не замінить дефектний продукт з тієї , яка вільна від дефектів або
усуває дефект. Це обмеження не застосовується , коли продукт вже був замінений або відремонтований Продавцем або Продавець не замінить виріб належного одного
без будь - яких дефектів або без дефектів були видалені.

6.1.6. Продавець визнає претензію по гарантії в протягом 14 днів з дати продукт був отриманий в правильній формі. Якщо продавець не відповідає вимогам замовника
в протягом 14 днів, то це означає , що продавець розглядає прохання виправданим.
У кожному з перерахованих вище випадків , коли реалізація запитів клієнта пов'язано
з постачанням нового або відремонтованого продукту витрати покриваються Продавцем.

6.2. Вихід з договору

6.2.1. Відповідно до Закону прав споживачів 30 травня 2014 (юридичний вісник 24 червня 2014 року, розділ 827), Замовник , який є фізичною особою, який укладає договір з
підприємець , який не пов'язаний безпосередньо з господарською або професійної діяльності, які уклали договір з віддаленого місця і за межами знаходження підприємства
має право на
вийти з цього договору в протягом 14 днів без пояснення причин і без будь - яких витрат. Якщо Клієнт вибрав спосіб доставки продукту, крім найдешевшого
варіанту доставки
пропоновані Продавцем, то Продавець зобов'язаний повернути витрати по роботі з клієнтами на суму , відповідну найдешевшим варіанти доставки,
доступною на момент розміщення ордера.

6.2.2. Період виведення закінчується через 14 днів з дня, що здобуває Клієнт, або третьою стороною , крім несучої і позначених купується Замовник,
фізичне володіння цим продуктом.

6.2.3. Для здійснення права відмови, Клієнт повинен зв'язатися з продавцем про прийняте рішення. Клієнт може використовувати форму оголошення про вихід з договору.
Використовуючи форму декларації не є обов'язковим.

6.2.4. У разі , якщо Клієнт заплатив готівкою, передбачається , що декларація форма виходу з договору повинен включати номер банківського рахунку , де гроші
будуть передані.

6.2.5. Відмова від договору може бути застосований до всіх замовлених продуктів або їх частин.

6.2.6. Для того, щоб укластися в термін виведення з договору потрібно тільки , щоб відправити форму оголошення про вихід з договору до закінчення терміну зняття.

6.2.7. Продавець надає можливість подачі декларації форми відступу від договору з боку Замовника по електронній пошті: info@hpcontrol.com.ua Факс:
+48 58 741 72 23
або відправити: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26 83-000, Прущ Гданський ПОЛЬЩА - запропонував анотацій "відступі від договору".
Продавець негайно посилає
по електронній пошті підтвердження того, що лист було отримано.

6.2.8. У разі відмови від договору , який описаний вище , договір купівлі - продажу вважається не бути.

6.2.9. Продавець, не пізніше ніж через 14 днів з дня отримання , що відступ від договору, відшкодовує Клієнту всі платежі , отримані від Клієнта
включаючи вартість доставки ( в залежності від точки 6.2.1.). Продавець може призупинити відшкодування , поки продукт не буде отриманий назад.

6.2.10 Клієнт покриває всі витрати , пов'язані з поверненням речей як відмова від контракту тобто витрати на упаковку і відправка.

6.2.11. Продавець відшкодовують одними і тими ж засобами , які були використані Клієнтом для початкової угоди. У разі , якщо Клієнт заплатив за товар при доставці,
Клієнт повинен прийняти , щоб отримати гроші на банківський рахунок , включеного в декларацію форми виходу з договору.

6.2.12. Клієнт зобов'язаний повернути товар Продавцю негайно, але не пізніше ніж через 14 днів з дня виходу з договору. Крайній термін задовольняється
якщо Клієнт відправляє назад на продукт до закінчення терміну 14 днів закінчився. Продукт , який повертається Замовнику повинен містити всі аксесуари та
документи , видані в момент продажу за адресою: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26, 83-000 Прущ Гданський Польща. Продукт повинен бути повернутий
з усіма перевагами
і бонуси , які були дані Клієнтом при прийнятті покупки.

6.2.13. Клієнт несе відповідальність за зниження вартості продукту, використовуючи його за межі дороги він призначений для використання. Наприклад: брудний
продукт, монтажні маркування
і т.д.
відсутність оригінальній коробці, обладнання, аксесуарів та документації. Продавець має право на стягнення плати з клієнта
додаткові витрати з
- за зниження вартості продукту.

6.2.14. Клієнт не має права відмовитися від договору , якщо (I) об'єкт аудіовізуальні записи або комп'ютерні програми поставляються в герметичній упаковці
і пакет був відкритий після пологів, (II) угода стосується доставка газет, за винятком підписки.

§ 7. Особисті дані

7.1. Адміністратор Клієнти інтернет - магазину "персональні дані зберігаються в DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK відповідно до Закону 1997 року про захист
персональних даних
від 29 серпня (Law Gazette 2002 немає. 101 секції 926, з наступними змінами).

7.2. Клієнт в процесі реєстрації подає особисті дані вільно.

7.3. DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK обробляє персональні дані Клієнта для обробки замовлення (надсилання електронного листа з інформацією про
статус замовлення).
Подання особистих даних Клієнтом здійснюється вільно, але це необхідно для обробки замовлення. Клієнт персональні дані спільно з іншими
сторонами
, як кур'єрських компаній,

платіжні оператори тільки для цілей обробки замовлення.

7.4. Клієнт має право оновлювати, відмовити в обробці або видалення персональних даних. Якщо ці дані неповні, застаріли, помилкової або вона була зібрана
з порушенням закону.
Клієнт інші права та обов'язки описані в Законі вісник 2002 №. 101 розділ 926, з наступними змінами

7.5. Подробиці Політика конфіденційності можна знайти на сайті https://hpcontrol.com.ua

§ 8. Інші умови

8.1. DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK не несе відповідальності за перерви при використанні інтернет - магазин , викликаний сервер виходить з ладу, обслуговування і т.п.

8.2. Поточні Умови опубліковані за адресою https://hpcontrol.com.ua і доставлені безкоштовно по електронній пошті Клієнту на вимогу.

8.3. DIGINET СЕБАСТЬЯН BÓJCZUK має право вносити зміни в змісті цих Умов в будь-який час. Зміни будуть застосовані через 30 днів після того, як новий
Терміни та умови опубліковані в шляху , вказаному в пункті 8.2. Кожен клієнт має право видалити акаунт , якщо нові зміни , внесені в Правила і умови
не є задовільними.

Додаток немає. 1 Модель форма виведення

Модель форма виведення

(Ця форма повинна бути заповнена і повернута в разі виходу з договору)



<ДАНІ КЛІЄНТА>

.......................................

.......................................

DIGINET Себастьян Bójczuk

Cicha 26, 83-000 Прущ Гданський
ПОЛЬЩА

Я / ми (*) хотіли б вийти з договору купівлі - продажу таких продуктів:

....................................................................................................................................


Дата замовлення: (*)

                                                                            


Замовити дату прийому: (*)

 


Ім'я клієнта та прізвище:

 


Адреса замовника:

 


Будь ласка , поверніть гроші на номер банківського рахунку / наступним чином (*)

 


Підпис (тільки в паперовій версії)

 


Дата, місце:

 

(*) - Видалити в залежності від обставин.

Contact Us